W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od jutra Urząd Gminy w Baniach Mazurskich przechodzi na hybrydowy model pracy.
Oznacza to, iż kadra tut. urzędu została podzielona na dwa zespoły, w efekcie czego w siedzibie urzędu (stacjonarnie) pracować będzie zaledwie część kadry pracowniczej, a pozostała reszta – wykonywać będzie swoje obowiązki w trybie zdalnym, w domach. W tym miejscu prosimy Państwa o cierpliwość, gdyż przedstawiona sytuacja nie stanowi utrudnienia wyłącznie dla Państwa – jako klientów, ale i jest problematyczna dla pracującej w tym modelu kadry, szczególnie tej bardzo okrojonej, wykonującej swoje obowiązki stacjonarnie.
W związku z powyższym oraz w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i mieszkańców, prosimy Państwa o unikanie bezpośredniego kontaktu z pracownikami tut. urzędu i o jednoczesne wykorzystywanie innych metod komunikacji celem załatwiania swoich spraw – za pomocą telefonu, poczty elektronicznej lub ewentualnie poczty tradycyjnej.
W przypadku konieczności osobistego spotkania się z pracownikiem, wizytę taką należy uprzednio uzgodnić telefonicznie pod numerem: tel.: (87) 615 71 78, 615 71 79). Wówczas pracownik ustali z Państwem datę oraz wskaże konkretny termin wizyty.