W związku z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii od jutra (05.11.2020 r.) w Urzędzie Gminy w Baniach Mazurskich funkcjonował będzie hybrydowy model pracy.
W praktyce oznacza to, że w siedzibie urzędu (stacjonarnie) pracować będzie zaledwie część kadry pracowniczej, a pozostała reszta – wykonywać będzie swoje obowiązki w trybie zdalnym, w domach.
W związku z powyższym oraz w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i mieszkańców, prosimy Państwa o kontakt z tut. urzędem wyłącznie w najpilniejszych sprawach. Prosimy również o unikanie bezpośredniego kontaktu z pracownikami i o jednoczesne wykorzystywanie innych metod komunikacji celem załatwiania swoich spraw – za pomocą telefonu, poczty elektronicznej lub ewentualnie poczty tradycyjnej.
W przypadku konieczności osobistego spotkania się z pracownikiem, wizytę taką należy uprzednio uzgodnić telefonicznie (tel.: (87) 615 71 78, 615 71 79). Wówczas pracownik uzgodni z Państwem datę oraz wskaże konkretny termin wizyty.
Informujemy także, że na stronie internetowej BIP Gminy Banie Mazurskie opublikowano: