Informacja o możliwości wyjścia nieruchomości niezamieszkałych z gminnego systemu gospodarowania odpadami.
Właścicielu nieruchomości niezamieszkałej (prowadzący działalność gospodarczą, szkoły i przedszkola, instytucje publiczne, porty, kąpieliska, ogrody działkowe itp.), zamierzamy ogłosić przetarg na odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. Planowany termin ogłoszenia to 21.04.2023 r.
Zgodnie z obowiązującym prawem, w terminie 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji, do dnia 21.04.2023 r. włącznie, możesz złożyć pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbioru odpadów komunalnych zorganizowanego przez MZMGO.
Złożone oświadczenie jest skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać nowa umowa na odbiór i transport odpadów komunalnych.
Niezłożenie oświadczenia skutkować będzie pozostaniem w systemie, przez cały okres obowiązywania nowej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.
Szczegóły dotyczące zasad wyłączenia się z systemu oraz obowiązki właściciela nieruchomości niezamieszkałych znajdziecie w informacji na naszej stronie internetowej.